Oferta Współpracy Social Media

Obsługa kanałów Social Media

Nasze wartości

Precyzja

Cenimy sobie dokładność. W naprawie nie akceptujemy półśrodków.

Pozytywne podejście

Mamy pozytywne podejście do klientów i otaczającego nas świata.

Wyrozumiałość

Wysłuchamy, doradzimy, pomożemy. Doradzamy uczciwie i najlepiej jak potrafimy.

Social Media Wizard

Kim jesteśmy?

Pogwarancyjnym serwisem urządzeń Apple z różnorodną, oddaną swojej pracy załogą. Pomagamy właścicielom urządzeń Apple dłużej cieszyć się swoimi urządzeniami, wtedy gdy straciły one gwarancję i swoją doskonałość.

Działamy w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Warszawie.

Kogo poszukujemy?

Człowieka od Social Mediów. Kto rozumie specyfikę ich społeczności, lubi bawić się komunikacją za ich pośrednictwem.

Na czym się skupimy?

Zależy nam, żeby osoby stykające się z naszą marką wiedziały co jest dla nas ważne. My skupiamy się na odratowaniu zepsutego urządzenia. A jego właścicielowi na myśl o kontakcie z nami ma się zrobić ciepło na żołądku.

Czyli przechodząc na standardowy język marketingowy:

  • Chcemy bardzo wzmocnić świadomość naszej marki.
  • Zależy nam na zbudowaniu pozytywnych relacji z użytkownikami - chcemy się tym wyróżnić na tle konkurencji.

Jakie zadania Cię czekają?

Potrzebujemy Twojej pomocy w:

  • Zaplanowaniu komunikacji w kanałach SM (poniżej zobaczysz dokładnie w jakich).
  • Przygotowaniu harmonogramów postów i ich publikacji.
  • Prowadzeniu 5 FP (Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk, Warszawa) - tworzony content może być przekładany na inne miasta.
  • Prowadzeniu konta na Instagramie (posty + instastory).
  • Moderowaniu komentarzy.
  • Tworzeniu zdjęć i wideo.

Kreacją zajmiemy się my (chyba, że bardzo lubisz to robić - zawsze możemy podzielić się pracą).

Na jakich kanałach jesteśmy obecni (lub chcemy być)?

  • Facebook (każde miasto ma swój profil, ale możesz tworzyć content łatwo przekładany na każde z miast).
  • Instagram (jeden wspólny profil - posty i relacje).
  • Tik Tok - tutaj dopiero zaczynamy raczkować.

Czego nie będziesz musiała/musiał robić, czyli czym już się zajmujemy?

  • Odpowiadać za pozytywne doświadczenia klienta - obsługę, opinie.
  • Obsługiwać wiadomości na Messengerze (nasi Apple Masterzy robią to w godzinach 9.00 - 17.00 dziarsko reagując na zapytania klientów).

Dodatkowo

  • Świetnie jeśli jesteś fanką sprzętów z jabłuszkiem - i wiesz jak mówić do ludzi, którzy traktują je jak członków rodziny.
  • Lubisz luźną komunikację, ale potrafisz ją poukładać w taki sposób, żeby nie zgubić się w gąszczu tworzonego contentu.
  • Fajnie, jeśli mieszkasz w Poznaniu (bo tutaj mamy centrum dowodzenia), albo w innym z naszych miast (żebyśmy poznali się bliżej, a problemy naszych klientów były bardziej zrozumiałe).

Jaki rodzaj współpracy nam odpowiada?

UoP, B2B lub UZ.

Najbardziej szukamy osoby, która chciałaby z nami współpracować na pół etatu.

Proponujemy pracę zdalną, choć fajnie jeżeli czasem wpadniesz do któregoś z naszych serwisów. A jeżeli bardzo potrzebujesz biura - mamy dla Ciebie miejsce na poznańskich Jeżycach.

Jeżeli masz inny pomysł na współpracę - daj nam o tym znać - lubimy rozmawiać 🙃

WIĘCEJ INFORMACJI O NAS

Wyślij nam swoją ofertę i dołącz do iHospital