Darmowy kurier

Naprawa wysyłkowa

Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Masz problem ze swoim iPhone lub MacBookiem? Nie musisz przyjeżdzać do naszego serwisu Apple w Poznaniu, Krakowie, Katowicach czy Gdańsku, wyślij nam sprzęt kurierem lub Paczkomatem - jeśli w obecnej sytuacji jest to dla Ciebie bezpieczniejsze rozwiązanie.

Oferujemy:

✓  bezpłatnego kuriera - to my pokrywamy koszty przesyłki,
  prześlemy Ci etykietę mailem - wystarczy, że ją wydrukujesz,
  ubezpieczenie przesyłki,
  oryginalne części - możesz być pewien naszej jakości, 
proklienckie podejście do obsługi - mamy ponad 900 rekomendacji.
  wiedzę i umiejętności, które nabyliśmy naprawiając ponad 20.000 urządzeń Apple,

 

Zamów darmowego kuriera.

Wypełnij formularz wysyłki lub zadzwoń do nas: 519 588 004

Zlecenie wysyłka
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych *

Jak będzie wyglądała Twoja naprawa

Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.

Zamówienie Kuriera

Po wypełnieniu formularza otrzymasz od Nas drogą mailom etykietę, którą trzeba wydrukować i wręczyć wraz ze spakowanym urządzeniem kurierowi DPD ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).

Krok 1

Zamówienie Kuriera

Po wypełnieniu formularza otrzymasz od Nas drogą mailom etykietę, którą trzeba wydrukować i wręczyć wraz ze spakowanym urządzeniem kurierowi DPD ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).

Krok 1

Odbiór przez kuriera

Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.

Krok 2

Odbiór przez kuriera

Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.

Krok 2

Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.

Krok 3

Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.

Krok 3

Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Krok 4

Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Krok 4

Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Krok 5

Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Krok 5
22000
Naprawionych
Jabłek
900
Pozytwynych
Opinii
20200
Szczęśliwych
Klientów

Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.

Potwierdzają to opinie naszych klientów.

Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.

Zebraliśmy już ponad 700 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.