Darmowy kurier
Naprawa wysyłkowa
Masz problem ze swoim iPhonem lub MacBookiem, ale mieszkasz w takiej odległości, że przyjazd do jednego z naszych serwisów (Poznań, Katowice, Gdańsk, Warszawa lub Kraków) byłby bardzo czasochłonny? Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Wyślij nam sprzęt kurierem lub paczkomatem.
Na co możesz liczyć korzystając z naprawy wysyłkowej:
✓ zamówimy bezpłatnego kuriera - to my pokrywamy koszty przesyłki,
✓ kurier przywiezie Twoją etykietę - nie musisz jej nawet drukować,
✓ pokrywamy ubezpieczenie przesyłki,
✓ zapewniamy oryginalne części - możesz być pewien naszej jakości,
sprawdź opinie naszych klientów - mamy ich ponad 1000,
✓ możesz liczyć na naszą wiedzę i umiejętności, nabyliśmy ją naprawiając ponad 30.000 urządzeń Apple.
Zamów DARMOWEGO KURIERA
Wypełnij formularz wysyłki lub zadzwoń do nas: 519 588 004
Jak będzie wyglądała Twoja naprawa
Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.
Zamówienie Kuriera
Po wypełnieniu formularza zamówienie zostanie przyjęte w naszym systemie. Następnego dnia kurier stawi się po odbiór Twojego urządzenia, będzie miał ze sobą etykietę, więc nawet nie musisz jej drukować ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).
Zamówienie Kuriera
Po wypełnieniu formularza zamówienie zostanie przyjęte w naszym systemie. Następnego dnia kurier stawi się po odbiór Twojego urządzenia, będzie miał ze sobą etykietę, więc nawet nie musisz jej drukować ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).
Odbiór przez kuriera
Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.
Odbiór przez kuriera
Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.
Odbiór urządzenia w serwisie
Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Odbiór urządzenia w serwisie
Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Naprawa urządzenia
Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.
Naprawa urządzenia
Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.
Testowanie i odesłanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.
Testowanie i odesłanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.
Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.
Potwierdzają to opinie naszych klientów.
Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.
Zebraliśmy już ponad 700 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.