Darmowy kurier
Naprawa wysyłkowa
Masz problem ze swoim iPhonem lub MacBookiem, ale mieszkasz w takiej odległości, że przyjazd do jednego z naszych serwisów (Poznań, Katowice, Gdańsk, Warszawa lub Kraków) byłby bardzo czasochłonny? Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Wyślij nam sprzęt kurierem lub paczkomatem.
Na co możesz liczyć korzystając z naprawy wysyłkowej:
✓ zamówimy bezpłatnego kuriera – to my pokrywamy koszty przesyłki,
✓ kurier przywiezie Twoją etykietę – nie musisz jej nawet drukować,
✓ pokrywamy ubezpieczenie przesyłki,
✓ zapewniamy oryginalne części – możesz być pewien naszej jakości,
sprawdź opinie naszych klientów – mamy ich ponad 2500,
✓ możesz liczyć na naszą wiedzę i umiejętności, nabyliśmy ją naprawiając ponad 45.000 urządzeń Apple.
Promocje łączone – jeszcze więcej zyskaj!
Planujesz naprawić więcej niż jedno urządzenie Apple podczas jednej wizyty? Zapytaj nas o rabat!
Przy większej liczbie napraw przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę, dzięki której oszczędzisz czas i pieniądze. Więcej urządzeń, większe korzyści – bo Twoje Jabłka są u nas w najlepszych rękach.
Szybko, solidnie, z troską – naprawiamy Twoje Jabłko tak, jak tego oczekujesz! Oferujemy:
1. Ekspresową obsługę
Naprawimy Twoje urządzenie szybko, często nawet tego samego dnia.
2. Gwarancję jakości
Nasze usługi to rozwiązania stworzone z myślą o Twoim urządzeniu – precyzyjne, trwałe i niezawodne. Zadbaliśmy o każdy szczegół, abyś mógł cieszyć się pełną funkcjonalnością sprzętu.
3. Ludzkie podejście
Słuchamy, doradzamy i wyjaśniamy każdy etap naprawy, abyś czuł się pewnie i komfortowo.
Miasta, w których działamy: Poznań, Katowice, Kraków, Warszawa, Gdańsk
Jak będzie wyglądała Twoja naprawa?
Zamówienie Kuriera
Po wypełnieniu formularza zamówienie zostanie przyjęte w naszym systemie. Następnego dnia kurier stawi się po odbiór Twojego urządzenia, będzie miał ze sobą etykietę, więc nawet nie musisz jej drukować ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).SKUTECZNIE
Ponad 45 000 naprawionych urządzeń Apple i tylko ułamek reklamacji, potwierdzają to nasze dobre opinie. Jeśli ktoś wraca, to tylko dla nas!
Odbiór przez kuriera
Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.
Odbiór urządzenia w serwisie
Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Naprawa urządzenia
Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.