Naprawa wysyłkowa
Darmowy kurier
Masz problem ze swoim iPhonem lub MacBookiem, ale mieszkasz w takiej odległości, że przyjazd do jednego z naszych serwisów (Poznań, Katowice, Gdańsk, Warszawa lub Kraków) byłby bardzo czasochłonny? Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Wyślij nam sprzęt kurierem lub paczkomatem.
Na co możesz liczyć korzystając z naprawy wysyłkowej:
✓ zamówimy bezpłatnego kuriera - to my pokrywamy koszty przesyłki,
✓ kurier przywiezie Twoją etykietę - nie musisz jej nawet drukować,
✓ pokrywamy ubezpieczenie przesyłki,
✓ zapewniamy oryginalne części - możesz być pewien naszej jakości,
sprawdź opinie naszych klientów - mamy ich ponad 1000,
✓ możesz liczyć na naszą wiedzę i umiejętności, nabyliśmy ją naprawiając ponad 30.000 urządzeń Apple.
Zamów DARMOWEGO KURIERA
Wypełnij formularz wysyłki lub zadzwoń do nas: 519 588 004
Don’t Worry, Be Happle – Zaufaj iHospital
Choć może Cię nie być fizycznie z nami, to wirtualnie jesteś w dobrych rękach. Nasza obsługa naprawy wysyłkowej jest dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby jak najszybciej wrócić do korzystania z Twojego ukochanego sprzętu Apple.
Niezwłocznie skorzystaj z naszej usługi naprawy wysyłkowej i ciesz się sprawnym iSprzętem jeszcze szybciej, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz! Don’t worry, be happle z iHospital!
Jak będzie wyglądała Twoja naprawa
Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.
Zamówienie Kuriera
Po wypełnieniu formularza zamówienie zostanie przyjęte w naszym systemie. Następnego dnia kurier stawi się po odbiór Twojego urządzenia, będzie miał ze sobą etykietę, więc nawet nie musisz jej drukować ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).
Zamówienie Kuriera
Po wypełnieniu formularza zamówienie zostanie przyjęte w naszym systemie. Następnego dnia kurier stawi się po odbiór Twojego urządzenia, będzie miał ze sobą etykietę, więc nawet nie musisz jej drukować ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).
Odbiór przez kuriera
Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.
Odbiór przez kuriera
Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.
Odbiór urządzenia w serwisie
Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Odbiór urządzenia w serwisie
Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Naprawa urządzenia
Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.
Naprawa urządzenia
Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.
Testowanie i odesłanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.
Testowanie i odesłanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.
Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.
Potwierdzają to opinie naszych klientów.
Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.
Zebraliśmy już ponad 700 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.