Darmowy kurier

Naprawa wysyłkowa

Masz problem ze swoim iPhonem lub MacBookiem, ale mieszkasz w takiej odległości, że przyjazd do jednego z naszych serwisów (Poznań, Katowice, Gdańsk, Warszawa lub Kraków) byłby bardzo czasochłonny? Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Wyślij nam sprzęt kurierem lub paczkomatem.

Na co możesz liczyć korzystając z naprawy wysyłkowej:

✓  zamówimy bezpłatnego kuriera – to my pokrywamy koszty przesyłki,
✓  kurier przywiezie Twoją etykietę – nie musisz jej nawet drukować,
  pokrywamy ubezpieczenie przesyłki,
✓  zapewniamy oryginalne części – możesz być pewien naszej jakości, 
sprawdź opinie naszych klientów – mamy ich ponad 2500,
  możesz liczyć na naszą wiedzę i umiejętności, nabyliśmy ją naprawiając ponad 45.000 urządzeń Apple.

Promocje łączone – jeszcze więcej zyskaj!

Planujesz naprawić więcej niż jedno urządzenie Apple podczas jednej wizyty? Zapytaj nas o rabat!
Przy większej liczbie napraw przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę, dzięki której oszczędzisz czas i pieniądze. Więcej urządzeń, większe korzyści – bo Twoje Jabłka są u nas w najlepszych rękach.

Naprawa wysyłkowa iHospital

Szybko, solidnie, z troską – naprawiamy Twoje Jabłko tak, jak tego oczekujesz! Oferujemy:

Zleć naprawę wysyłkową

Kurier 0 zł

Wypełnij formularz wysyłki lub zadzwoń do nas: 519 588 004

Zlecenie wysyłka
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych *

1. Ekspresową obsługę

Naprawimy Twoje urządzenie szybko, często nawet tego samego dnia.

2. Gwarancję jakości

Nasze usługi to rozwiązania stworzone z myślą o Twoim urządzeniu – precyzyjne, trwałe i niezawodne. Zadbaliśmy o każdy szczegół, abyś mógł cieszyć się pełną funkcjonalnością sprzętu.

3. Ludzkie podejście

Słuchamy, doradzamy i wyjaśniamy każdy etap naprawy, abyś czuł się pewnie i komfortowo.

Miasta, w których działamy: Poznań, Katowice, Kraków, Warszawa, Gdańsk

Zespół iHospital wszyscy

Jak będzie wyglądała Twoja naprawa?

Zamówienie Kuriera

Po wypełnieniu formularza zamówienie zostanie przyjęte w naszym systemie. Następnego dnia kurier stawi się po odbiór Twojego urządzenia, będzie miał ze sobą etykietę, więc nawet nie musisz jej drukować ( zwróć uwagę, aby urządzenie było odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki ).SKUTECZNIE

Ponad 45 000 naprawionych urządzeń Apple i tylko ułamek reklamacji, potwierdzają to nasze dobre opinie. Jeśli ktoś wraca, to tylko dla nas!

Odbiór przez kuriera

Następnego dnia roboczego (od złożenia zamówienia) kurier powinen pojawić się u Ciebie po odbiór przesyłki. Jeżeli potrzebujesz by kurier odebrał paczkę w innym terminie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub napisz o swoich preferencjach w formularzu zgłoszeniowym w okienku wraz z opisem usterki.

Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to: płatność przelewem lub płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.

Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do wysyłki. Przetestowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie na następny dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Wybierz swój serwis Apple

Gdzie naprawić uszkodzony sprzęt Apple?

iHospital Katowice

ul. Wojewódzka 36
40-026 Katowice

godziny otwarcia:
pn.-pt. 9.00-19.00

e-mail: katowice@ihospital.pl
telefon: 507 592 778

iHospital Kraków

ul. Topolowa 8
31-512 Kraków

godziny otwarcia:
pn.-pt. 9.00-17.30

e-mail: krakow@ihospital.pl
telefon: 509 909 156

iHospital Warszawa

ul. Mickiewicza 52
01-650 Warszawa

godziny otwarcia:
pn.-pt. 09.00-17.00

e-mail: warszawa@ihospital.pl
telefon: 572 101 221