Jak możemy pomóc Twojemu Jabłku?

Opisz krótko swój problem, wybierając urządzenie oraz miasto serwisowania sprzętu.

Formularz kontaktowy
PROMOCJA: Bateria za 29 zł przy wymianie zbitej szybki lub ekranu w modelach do iPhone 8 Plus włącznie.
*

Uczciwie

Gramy fair play. Naprawa iPhone, iPad, MacBook - wykonujemy ją rzetelnie, usługi wyceniamy sprawiedliwie. Na swoje części oferujemy od 3 do 12 miesięcy gwarancji. Robimy naprawdę dużo, aby zapewnić Wam najwyższą jakość usługi.

Sprawnie

80% napraw, które mamy w ofercie realizujemy w 60 minut. Te wymagające ingerencji w laboratorium kilka dni roboczych. Umów się wcześniej, aby mieć pewność, że naprawa zostanie wykonana szybko.

Prokliencko

Nasz Zespół to znawcy, pasjonaci i wielbiciele produktów Apple. 10097 naprawionych Jabłek i tylko ułamek reklamacji, potwierdzają to nasze dobre opinie. Mamy ponad 700 poleceń na 5 gwiazdek. Jeśli ktoś wraca, to tylko dla nas.

Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.

Potwierdzają to opinie naszych klientów.

Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.

Zebraliśmy już ponad 900 poleceń na 5-gwiazdek od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.

32000
Naprawionych
Jabłek
1000
Opinii 5-gwiazdek
Opinii
30000
Szczęśliwych
Klientów
900000
Przekręconych
Śrubek

Jak będzie wyglądała Twoja naprawa

Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.

Oddanie iPhone do naprawy

Oddając iPhone, iPad, MacBook do naprawy w naszym serwisie zawsze otrzymasz formularz serwisowy, w którym zostanie opisany problem z Twoim Jabłkiem oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji naprawy.

Krok 1

Oddanie iPhone do naprawy

Oddając iPhone, iPad, MacBook do naprawy w naszym serwisie zawsze otrzymasz formularz serwisowy, w którym zostanie opisany problem z Twoim Jabłkiem oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji naprawy.

Krok 1

Diagnoza problemu

Jabłko zostanie przyjęte do serwisu i wtedy też zostanie wykonana szczegółowa, pogłębiona diagnoza problemu. Razem z Twoją pomocą ustalimy, co wydarzyło się ze sprzętem i przedstawimy, najbardziej skuteczny i optymalny kosztowo sposób rozwiązania problemu.

Krok 2

Diagnoza problemu

Jabłko zostanie przyjęte do serwisu i wtedy też zostanie wykonana szczegółowa, pogłębiona diagnoza problemu. Razem z Twoją pomocą ustalimy, co wydarzyło się ze sprzętem i przedstawimy, najbardziej skuteczny i optymalny kosztowo sposób rozwiązania problemu.

Krok 2

Naprawa urządzenia

W zależności od urządzenia i rodzaju usterki wykonujemy naprawę Jabłka. Jeśli problem dotyczy iPhone urządzenie w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni.

Krok 3

Naprawa urządzenia

W zależności od urządzenia i rodzaju usterki wykonujemy naprawę Jabłka. Jeśli problem dotyczy iPhone urządzenie w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni.

Krok 3

Testowanie i wydanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część. Pamiętaj, mamy historię Twojej naprawy, więc w każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać, aby dowiedzieć się więcej.

Krok 4

Testowanie i wydanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część. Pamiętaj, mamy historię Twojej naprawy, więc w każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać, aby dowiedzieć się więcej.

Krok 4