Jak możemy pomóc Twojemu Jabłku?
Opisz krótko swój problem, wybierając urządzenie oraz miasto serwisowania sprzętu.
Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.
Potwierdzają to opinie naszych klientów.
Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.
Zebraliśmy już ponad 900 poleceń na 5-gwiazdek od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.
Jak będzie wyglądała Twoja naprawa
Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.
Oddanie iPhone do naprawy
Oddając iPhone, iPad, MacBook do naprawy w naszym serwisie zawsze otrzymasz formularz serwisowy, w którym zostanie opisany problem z Twoim Jabłkiem oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji naprawy.
Diagnoza problemu
Jabłko zostanie przyjęte do serwisu i wtedy też zostanie wykonana szczegółowa, pogłębiona diagnoza problemu. Razem z Twoją pomocą ustalimy, co wydarzyło się ze sprzętem i przedstawimy, najbardziej skuteczny i optymalny kosztowo sposób rozwiązania problemu.
Naprawa urządzenia
W zależności od urządzenia i rodzaju usterki wykonujemy naprawę Jabłka. Jeśli problem dotyczy iPhone urządzenie w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni.
Testowanie i wydanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część. Pamiętaj, mamy historię Twojej naprawy, więc w każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać, aby dowiedzieć się więcej.
Testowanie i wydanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część. Pamiętaj, mamy historię Twojej naprawy, więc w każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać, aby dowiedzieć się więcej.