Jak możemy pomóc Twojemu Jabłku?

Opisz krótko swój problem, wybierając urządzenie oraz miasto serwisowania sprzętu.

Formularz kontaktowy
Wyrażam zgodę na kontakt *
Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę dla iHospital Serwis na skontaktowanie się z Tobą w celu zaproponowania i umówienia terminu naprawy z użyciem adresu e-mail. Odpiszemy do Ciebie i potwierdzimy Twoje zainteresowanie naprawą. Podanie Twoich danych jest dobrowolne. Bez Twojej zgody nie będziemy się z Tobą kontaktować.

Uczciwie

Gramy fair play. Naprawa iPhone, iPad, MacBook - wykonujemy ją rzetelnie, usługi wyceniamy sprawiedliwie. Na swoje części oferujemy od 3 do 12 miesięcy gwarancji. Robimy naprawdę dużo, aby zapewnić Wam najwyższą jakość usługi.

Sprawnie

80% napraw, które mamy w ofercie realizujemy w 60 minut. Te wymagające ingerencji w laboratorium kilka dni roboczych. Umów się wcześniej, aby mieć pewność, że naprawa zostanie wykonana szybko.

Prokliencko

Nasz Zespół to znawcy, pasjonaci i wielbiciele produktów Apple. 10097 naprawionych Jabłek i tylko ułamek reklamacji, potwierdzają to nasze dobre opinie. Mamy ponad 700 poleceń na 5 gwiazdek. Jeśli ktoś wraca, to tylko dla nas.

Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.

Potwierdzają to opinie naszych klientów.

Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.

Zebraliśmy już ponad 700 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.

14000
Naprawionych
Jabłek
800
Pozytwynych
Opinii
10200
Szczęśliwych
Klientów

Jak będzie wyglądała Twoja naprawa

Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.

Oddanie iPhone do naprawy

Oddając iPhone, iPad, MacBook do naprawy w naszym serwisie zawsze otrzymasz formularz serwisowy, na który zostanie opisany problem z Twoim Jabłkiem oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji naprawy.

Krok 1

Oddanie iPhone do naprawy

Oddając iPhone, iPad, MacBook do naprawy w naszym serwisie zawsze otrzymasz formularz serwisowy, na który zostanie opisany problem z Twoim Jabłkiem oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji naprawy.

Krok 1

Diagnoza problemu

Jabłko zostanie przyjęte do serwisu i zostanie wykonana diagnoza. Razem z Twoją pomocą ustalimy, co wydarzyło się ze sprzętem i przedstawimy, najbardziej skuteczny sposób rozwiązania problemu.

Krok 2

Diagnoza problemu

Jabłko zostanie przyjęte do serwisu i zostanie wykonana diagnoza. Razem z Twoją pomocą ustalimy, co wydarzyło się ze sprzętem i przedstawimy, najbardziej skuteczny sposób rozwiązania problemu.

Krok 2

Naprawa urządzenia

W zależności od urządzenia i rodzaju usterki wykonujemy naprawę Jabłka. Jeśli problem dotyczy iPhone urządzenie w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni.

Krok 3

Naprawa urządzenia

W zależności od urządzenia i rodzaju usterki wykonujemy naprawę Jabłka. Jeśli problem dotyczy iPhone urządzenie w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni.

Krok 3

Testowanie i wydanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część.

Krok 4

Testowanie i wydanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część.

Krok 4