Artyści w naprawie
Jesteśmy młodzi, przebojowi, podążamy za trendami i wyznaczamy własne, budujemy mosty, łamiemy schematy, mamy w sobie pasję i entuzjazm - tak, jak Wy, nasi Klienci! Naszą misją jest zdjęcie z Was stresu związanego z awariami ulubionych urządzeń. Wy zajmijcie się tym, co Was kręci, a my zrobimy wszystko, żeby żadna awaria urządzeń Apple nie stanęła na Waszej drodze.
- Precyzja: cenimy sobie dokładność. W naprawie nie akceptujemy półśrodków.
- Wyrozumiałość: wysłuchamy, doradzimy, pomożemy. Najlepiej jak potarfimy.
- Pozytywne podejście: jesteśmy otwarci na świat i wyzwania.
Marcin - ten, który wymyślił iHospital
Moja historia z Apple zaczęła się od powystawowego plastikowego macbook-a A1181 w wersji black. Służył mi długo. Kilka razy przedłużałem jego życie. Jestem absolutnym fanem designu i możliwości, jakie dają urządzenia firmy Apple. Moja miłość do Jabłek jest tak wielka, że gdy w moim domu pojawił się komputer Sony mojej dziewczyny, sprzedałem go bez jej wiedzy na aukcji i szybko kupiłem MacBooka.
Jestem - uparty, dokładny, cierpliwy, rozgadany.
Lubię - gdy wszystko działa dobrze, najwyższą jakość, przemyślane rozwiązania, górskie wyprawy motocyklowe, podróże do Włoch.
Tworzę – uczciwe środowisko pracy i bezglutenową szarlotkę!
Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu? Napisz.
Precyzyjni & Przemili
Magicy technicy
Piotr | iHospital Poznań
Moja historia z Apple... zaczęła się od pierwszego iPhone’a (2G), którego musiałem sprowadzić ze stanów, był to rok 2007 🙂
Jestem... fanem nowinek technicznych,w tygodniu realizuję się przy rozwiązywaniu zagadek iHospital, w weekendy przechodzę na mroczną stronę, rozwijając swoją pasję jako DJ.
Lubię... podróżować, odkrywając kulinarne zagadki, wyszukaną muzykę elektroniczną i dobrą whisky…
Tworzę... staram się tworzyć środowisko, w którym nie ma rzeczy niemożliwych
Przemek | iHospital Kraków
Moja historia z Apple... zaczęła się od używanego iPhone`a 5s, którego nabyłem na aukcji internetowej. Telefon niestety nie był do końca sprawny, więc postanowiłem samodzielnie dokonać naprawy i udało się! Kolejnym moim zakupem był komputer MacBook, do którego przywiązałem się jeszcze szybciej. Teraz ciężko mi sobie wyobrazić funkcjonowanie bez urządzeń z logiem Jabłka.
Lubię... dobre jedzenie, sporty motorowe, długie weekendy, gry na konsoli.
Jestem... ciekawy świata i nowych wyzwań, stanowczy, zawsze służę dobrą radą 🙂
Tworzę...dobrą atmosferę i staram się, aby nie było nudno
Mateusz | iHospital Katowice
Moja historia z Apple… może nie trwa długo, ale jest już pełna pozytywnych doświadczeń
Jestem… optymistą, który widzi okazję w każdej przeciwności. Im większe wyzwanie, tym szansa na większy sukces.
Lubię… dobrą kawę, nowinki technologiczne oraz ciasta mojej narzeczonej. Weekendowe wypady rowerem za miasto oraz leniwe popołudnia z padem w rękach pozwalają mi się "wyczilować".
Tworzę… przemyślane rozwiązania i przyjazną atmosferę.
Serwisant | iHospital Poznań
Jeśli jesteś... właścicielem Jabłka, wiesz jak o nie dbać i sprawić, że będzie jak nowe, ta praca jest dla Ciebie. Jesteśmy precyzyjni, wyrozumiali, mamy pozytywne podejście do klientów i otaczającego nas świata. Szukamy kogoś, kto uzupełni nasz zespół i wspólnie z Mateuszem będzie naprawiał zepsute Jabłka w Katowicach. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o naszej ofercie.
O nas
Zespół stworzony z... MIŁOŚCI DO JABŁEK
iHospital – to Marcin, Piotr K., Dominik, Mateusz K., Jonasz, Przemek, Radek, Adam, Piotr B., Dawid, Michał i Mateusz M. Tworzymy sieć pogwarancyjnych serwisów urządzeń firmy Apple. Od 6 lat dbamy o Wasze urządzenia, reanimujemy je, upiększamy, doprowadzamy do „porządku”. Tam gdzie Apple mówi „nie da się”, my mówimy „spróbujmy”. Tam gdzie Wy mówicie „nie wiem jak to się stało” 😉 my mówimy „pomożemy”. Znamy Was i Wasze Jabłka. Wiemy, co zrobić by uszkodzone sprzęty były #JakNowe.
Chcemy się rozwijać i spełniać Twoje oczekiwania. Jeśli masz pomysł, jak możemy poprawić jakość naszej obsługi lub napraw
Nasze zasady
Jak odnowimy Twój sprzęt?
Gramy fair play. Naprawy wykonujemy rzetelnie, usługi wyceniamy sprawiedliwie.
Na swoje części oferujemy od 3 do 12 miesięcy gwarancji. Robimy naprawdę dużo, aby zapewnić Wam najwyższą jakość usługi.
7000 naprawionych Jabłek i tylko ułamek reklamacji, potwierdzają to nasze dobre opinie. Jak już ktoś wraca to tylko dla nas ;).
70% napraw iPhone, które mamy w ofercie realizujemy w 30 minut. Te bardziej skomplikowane potrwają 2 godziny. Umówi się wcześniej, aby mieć pewność, że naprawa zostanie wykonana szybko.
Nasz Zespół to znawcy, pasjonaci i wielbiciele produktów Apple. Naprawiają, doradzają i uczą, jak zachować Wasze Jabłka na dłużej.
Zrób zakupy, idź na kawę a w międzyczasie napraw swojego Appla. Do nas zawsze jest blisko. Szukaj w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Krakowie
Anna | Rozwój & Zarządzanie iHospital
Moja historia z Apple... zaczęła się od iPada pierwszej generacji. Marzyłam o tym, aby mieć nowoczesnego, pięknego i zorganizowanego towarzysza życia. Padło na iPada... To była wielka miłość, na którą nie było mnie stać. To nic, zapożyczyłam się u brata. Spłacałam Jabłko w rok, na szczęście bez odsetek. Pamiętam ten moment, gdy odkryłam pierwsze aplikacje i możliwości tego cuda. Byłam zachwycona. iPad do dziś jest w naszej rodzinie. Oddałam go w troskliwe ręce mojej mamy, która kocha go równie mocno. Zbiła go już dwa razy, więc dobrze się składa, że zarządzam serwisami Apple. 🙂
Jestem… z jednej strony otwarta, optymistyczna i pełna energii z drugiej uparta, stanowcza i zorganizowana.
Lubię… fotografować ptaki o poranku, spacerować ze swoim pieskiem Gałganem, dobre jedzenie, rodzinne spotkania, dalekie i bliskie podróże.
Tworzę... fajne i nowoczesne miejsce pracy, efektywne rozwiązania, ponoć najlepsze "przewodniki" podróżnicze dla znajomych.
Nazwa rejestrowa: ALEKSANDRA PODOBIŃSKA IHOSPITAL
Adres rejestrowy: Os. 2 Pułku Lotniczego 26/15,
31-869 Kraków, małopolskie
NIP:678-15-53-115
REGON:121506533
kontakt: serwis@ihospital.pl