Na każde Jabłko udzielana jest ograniczona gwarancja Apple trwająca rok od daty zakupu. Gwarancja ta obejmuje wyłącznie wady fabryczne, dlatego też wypadki, które zdarzają się na co dzień, niestety jej nie podlegają. Co ważne, zgodnie z polskim prawem po upływie oryginalnej gwarancji Apple mamy jeszcze rok gwarancji u polskiego sprzedawcy. Oznacza to, że jeśli twój iPhone, iPad lub MacBook uległ wypadkowi i potrzebujesz natychmiastowej pomocy, jednym z najlepszych rozwiązaniem będzie pogwarancyjny serwis urządzeń Apple.

Czego nie naprawi Apple…

Na stronie Apple.com opublikowana została lista usterek i czynności, które nie podlegają gwarancji Apple. Zatem gwarancja Apple nie przysługuje na naprawę:

  • części zużywających się z upływem czasu (np. baterii), chyba że uszkodzenia są wynikiem wad fabrycznych;
  • drobnych uszkodzeń, takich jak zadrapania, pęknięcia czy wgniecenia;
  • uszkodzeń powstałych wskutek używania produktu z produktem osoby trzeciej lub z produktem niezgodnym ze specyfikacjami Produktu Apple;
  • uszkodzeń będących skutkiem wypadku, zalania oraz czynników zewnętrznych, takich jak np. trzęsienie ziemi;
  • uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania urządzenia, niezgodnie z instrukcją Apple;
  • urządzeń poddanych samodzielnym modyfikacjom, które wpłynęły na działanie lub możliwości produktu (nie licząc oficjalnych aktualizacji);
  • urządzeń, w których zatarty został numer seryjny;
  • urządzeń kradzionych.

Gwarancji nie podlegają również usterki powstałe wskutek serwisowania urządzenia przez serwisy zewnętrzne, niebędące autoryzowanymi przedstawicielami Apple. Jeśli twoje urządzenie jest objęte gwarancją, zawsze w pierwszej kolejności udaj się z problemem do Apple lub autoryzowanego serwisu, a dopiero później (tj. po odrzuceniu reklamacji przez Apple) szukaj pomocy w pogwarancyjnym serwisie urządzeń. Apple oferuje również naprawy pogwarancyjne dla ponadrocznych urządzeń oraz na uszkodzenia nieobjęte gwarancją. Taka naprawa wiąże się jednak często z długim czasem oczekiwania i wysokimi opłatami, dlatego wielu użytkowników urządzeń Apple szuka pomocy w pogwarancyjnych serwisach takich jak nasz.

…naprawimy my!

Nie ma żadnych warunków, które wykluczają przyjęcie urządzenia do naprawy w serwisie pogwarancyjnym Apple. Oznacza to, że do takiego serwisu możesz przynieść zarówno urządzenie z niewielką usterką (np. rysą na szybce), jak i dużym defektem, takim jak rozbita szybka, zalany telefon czy uszkodzone gniazda. Serwisy pogwarancyjne są często ostatnią deską ratunku dla osób, które straciły już nadzieję, że ich ukochany iPhone, iPad lub MacBook będzie jeszcze kiedykolwiek działał. Przynosząc urządzenie do serwisu pogwarancyjnego, masz pewność, że usterką zajmiemy się jak najszybciej, a więc naprawa może trwać nawet kilkadziesiąt minut. Wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia, lecz warto podkreślić, że aż 50% napraw realizujemy w 30 minut!

W serwisach pogwarancyjnych Apple pracują najczęściej pasjonaci produktów z nadgryzionym jabłkiem, którzy znają na wylot każdy model i posługują się profesjonalnymi narzędziami do naprawy urządzeń elektronicznych. W serwisie pogwarancyjnym nie tylko naprawisz swój telefon, lecz również dowiesz się, jak o niego dbać, by w przyszłości uniknąć podobnych uszkodzeń.