Marcin Podobiński iHospital serwis Apple

Marcin Podobiński
Apple Guru. Założyciel iHospital.
Absolutny fan designu i możliwości,
jakie dają urządzenia Apple.

W poprzedniej części artykułu pisaliśmy o najczęstszych usterkach występujących w modelach 5s, SE oraz 6s. Tym razem nadszedł czas na smartfony z najwyższej półki, które miały swoją premierę w ciągu kilku ostatnich lat. Choć mogłoby się wydawać, że wraz ze wzrostem ceny powinna maleć liczba usterek, nie jest to regułą. Do naszego serwisu trafiają więc zarówno modele, które powoli stają się przestarzałe, jak i najnowsze urządzenia Apple. Sprawdź, jakie usterki najczęściej występują w modelach 7, 8 oraz X.

iphone apple cz 2

(pexels.com)

iPhone 7

W ubiegłym roku zrobiło się głośno o iPhone’ach 7, które po zakończeniu okresu gwarancyjnego zaczęły masowo trafiać do serwisów pogwarancyjnych. Przyczyna? Zapętlanie się podczas restartowania będące wynikiem poluzowanych styków układu dźwiękowego. Diagnoza problemu jest prosta: na początku w Siódemce pojawia się ikona notatek głosowych, a podczas rozmowy nie działa funkcja trybu głośnomówiącego. Po pewnym czasie Jabłko zaczyna się zawieszać i samoczynnie restartować, co prowadzi do zapętlenia. Do problemów związanych z iPhone 7 zaliczamy również charakterystyczny hałas przypominający syczenie, który pojawia się podczas zwiększonej pracy smartfona i jest związany z pracą procesora. Użytkownicy Siódemki często skarżą się również na trudności z połączeniem z siecią komórkową po wyjściu z trybu samolotowego.

Jeśli Twój iPhone nie działa tak, jak oczekujesz, dotknęła go awaria lub zwyczajnie potrzebujesz wsparcia, skorzystaj z poniższych opcji:

iPhone 8

Latem ubiegłego roku Apple poinformowało na swojej stronie o fabrycznej wadzie płyty głównej, która miałaby obejmować niektóre Ósemki. Usterka może objawiać się nagłym restartem smartfona, samoczynnym wyłączaniem się urządzenia lub „zamrażaniem” ekranu. O tym, czy twoja Ósemka jest wadliwa, możesz przekonać się, wpisując numer seryjny Jabłka na stronie producenta. Apple zapewnia darmową naprawę iPhone wadliwych urządzeń zgłoszonych do serwisu w ciągu 3 lat od zakupu iPhone’a. Głośno zrobiło się również o usterce polegającej na rozszczelnianiu się obudowy podczas ładowania – problem ten wystąpił kilka razy już w ciągu tygodnia od premiery smartfona. Warto zauważyć, że nawet jeśli Apple oferuje darmowe naprawy wyżej wymienionych wad fabrycznych, użytkownik może zostać obciążony kosztem naprawy, jeśli smartfon ma inne usterki, takie jak rozbity ekran. Jeśli nie uśmiecha ci się czekanie na naprawę, która wcale nie musi darmowa, podklejenie ramki wyświetlacza w iPhone 8 to usługa, którą wykonujemy w iHospital w ciągu 60 minut.

iPhone X

Najnowsze dziecko Apple jest dostępny na rynku już od ponad roku. Czas pokazał, że również w tym modelu mogą wystąpić usterki. Zastosowanie nowoczesnego wyświetlacza z technologią OLED ma swoje ogromne plusy, jednak użytkownicy często skarżą się na to, że wyświetlacz nie reaguje na dotyk, szczególnie podczas zimniejszych dni. Aktualizacja oprogramowania pomogła rozwiązać problem części użytkowników, lecz dla niektórych jednym wyjściem była wymiana wyświetlacza. W niektórych egzemplarzach pojawiła się także zielona linia po jednej stronie wyświetlacza, która może być wynikiem zastosowania innowacyjnej technologii OLED. Użytkownicy iPhone’a X zauważyli również problemy z górnym głośnikiem objawiające się trzaskami podczas rozmów w trybie głośnomówiącym.

Rozpoznałeś niepokojącą usterkę wśród wymienionych uszkodzeń? Przyjdź do iHospital, gdzie w ciągu 60 minut przywrócimy twojemu Jabłku pełną funkcjonalność taniej i szybciej niż autoryzowany serwis Apple!