iHospital działa bez zmian. Serwis Apple w okresie epidemii.
Przyjaciele, właściciele Jabłek. Przed nami trudny okres, który wymaga od nas wszystkich szczególnej dyscypliny. chcemy Was zapewnić, że wraz z rozwojem sytuacji spowodowanej przez COVID-19, naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych klientów, przy jednoczesnej ochronie zdrowia i bezpieczeństwa naszych pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych.
Zgodnie z rozporządzeniem Premiera, punkty usługowe pozostają otwarte, dlatego nasze wszystkie salony, od funkcjonują normalnie. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wdrożyliśmy szereg działań, które mają ochronić nasze i Wasze zdrowie: rękawiczki jednorazowe, odkażanie urządzeń, częste dezynfekcje oraz środki dezynfekujące dostępne dla klientów to tylko kilka przykładów.
Z tego powodu wdrożyliśmy następujące rozwiązania, mające na celu zapewnienie ciągłości pracy naszych serwisów:
- Zaostrzone zasady bezpieczeństwa w serwisie. W ramach standardowych procedur bezpieczeństwa poszerzyliśmy procedury sanitarno-higieniczne wśród pracowników. Zadbaliśmy także o częstsze i dokładniejsze dezynfekowanie serwisowanego sprzętu. Ograniczyliśmy obecność klientów w serwisie do jednej, obsługiwanej osoby. Zainstalowaliśmy pleksi ochronne i udostępniliśmy dodatkowe środki do dezynfekcji w miejscu przyjęć Waszego sprzętu.
- Możliwość odbioru sprzętu u klienta, na terenie Gdańska, Krakowa, Poznania. W cenie naprawy oferujemy możliwość odbioru sprzętu wymagającego naprawy od klienta i jego późniejszy zwrot do wskazanej lokalizacji. Sprawdź.
- Wdrożyliśmy opcję naprawy wysyłkowej. Koszt kuriera pokrywamy my. Chcemy sprostać oczekiwaniom naszych klientów, a zarazem przetrwać burzę, którą w życiu nas wszystkich spowodował koronawirus. Dlatego oprócz naprawy w serwisie i kuriera miejskiego oferujemy naprawę wysyłkową a w jej ramach pokrycie kosztów kuriera na terenie Polski. To my nadzorujemy cały proces. Sprawdź.
W razie jakichkolwiek pytań w tym czasie, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów z Waszymi Jabłkami.
Szukaj na blogu
Każdy z nas potrzebuje czasami ręki, która wyciągnęłaby go z kłopotów.
--- Alba de Céspedes
Przyznaj się! Twój Apple to coś więcej niż zwykły sprzęt. To dyskretny towarzysz życia codziennego, pomocnik w pracy, odpowiedzialny organizator, niezmordowany uczestnik imprez, świetny fotograf, niezawodny kompan wyjazdów i przyjacielskich podróży. Nie dość, że świetnie wygląda, to jeszcze dużo potrafi. Można na nim polegać, wolno się nim chwalić, trzeba o niego dbać.