Odbiór sprzętu od klienta

Darmowy kurier miejski

Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Masz problem ze swoim iPhone lub MacBookiem? Nie musisz przyjeżdzać do naszego serwisu Apple w Poznaniu, Krakowie, Katowicach czy Gdańsku, zamów kuriera miejskiego  – jeśli w obecnej sytuacji jest to dla Ciebie bezpieczniejsze rozwiązanie.

Oferujemy:

✓  bezpłatnego kuriera miejskiego  – to my pokrywamy koszty odbioru sprzętu,
  odbiór i zwrot iPhone tego samego dnia – jeśli odbierzemy Jabłko do godz. 12.00.
  oryginalne części – możesz być pewien naszej jakości, 
proklienckie podejście do obsługi – mamy ponad 900 rekomendacji.
  wiedzę i umiejętności, które nabyliśmy naprawiając ponad 20.000 urządzeń Apple,
✓  bezpieczeństwo – dezynfekujemy Twój sprzęt przed i po naprawie.

 

Zamów darmowego kuriera miejskiego.

Wypełnij formularz wysyłki lub zadzwoń do nas: 519 588 004

Zlecenie kurier miejski

PoznańKatowiceGdańskKraków

iPhoneiPadMacBookiMacApple Watch


Zgody:
*

Jak będzie wyglądała Twoja naprawa

Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.

Zamówienie kuriera miejskiego

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić godzinę odbioru urządzenia, wstępny czas i cenę naprawy Jabłka.

Krok 1

Zamówienie kuriera miejskiego

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić godzinę odbioru urządzenia, wstępny czas i cenę naprawy Jabłka.

Krok 1


Odbiór przez kuriera miejskiego

Jeśli zamówisz kuriera w godzinach porannych, kurier pojawi się u Ciebie tego samego dnia. Prosimy przygotuj swój sprzęt do serwisowania dezynfekując urządzenie lub poinformuj nas, jeśli sprzęt będzie tego wymagał. Możesz też umówić się z kurierem, aby odebrał paczkę z urządzeniem przed Twoimi drzwiami. Zlecenie naprawy zostanie dodane jeszcze przed odebraniem sprzętu przez kuriera.

Krok 2

Odbiór przez kuriera miejskiego

Jeśli zamówisz kuriera w godzinach porannych, kurier pojawi się u Ciebie tego samego dnia. Prosimy przygotuj swój sprzęt do serwisowania dezynfekując urządzenie lub poinformuj nas, jeśli sprzęt będzie tego wymagał. Możesz też umówić się z kurierem, aby odebrał paczkę z urządzeniem przed Twoimi drzwiami. Zlecenie naprawy zostanie dodane jeszcze przed odebraniem sprzętu przez kuriera.

Krok 2


Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to:  płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub płatność zbliżeniowa – serwis w Poznaniu.

Krok 3

Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to:  płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub płatność zbliżeniowa – serwis w Poznaniu.

Krok 3


Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Krok 4

Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Krok 4


Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail z informacją o zakończeniu naprawy. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów odbioru. Przetestowane, zdezynfekowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie tego samego dnia, najpóźniej na drugi dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Krok 5

Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail z informacją o zakończeniu naprawy. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów odbioru. Przetestowane, zdezynfekowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie tego samego dnia, najpóźniej na drugi dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Krok 5
22000
Naprawionych

Jabłek
900
Pozytwynych

Opinii
196248
Godzin

Spędzonych na naprawie Jabłek
20200
Szczęśliwych

Klientów

Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.

Potwierdzają to opinie naszych klientów.

Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.

Zebraliśmy już ponad 700 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.

Uczciwie

Gramy fair play. Naprawa iPhone, iPad, MacBook – wykonujemy ją rzetelnie, usługi wyceniamy sprawiedliwie. Na swoje części oferujemy od 3 do 12 miesięcy gwarancji. Robimy naprawdę dużo, aby zapewnić Wam najwyższą jakość usługi.

Sprawnie

80% napraw, które mamy w ofercie realizujemy w 60 minut. Te wymagające ingerencji w laboratorium kilka dni roboczych. Umów się wcześniej, aby mieć pewność, że naprawa zostanie wykonana szybko.

Prokliencko

Nasz Zespół to znawcy, pasjonaci i wielbiciele produktów Apple. Ponad 20.000 naprawionych Jabłek i tylko ułamek reklamacji, potwierdzają to nasze dobre opinie. Mamy ponad 900 poleceń na 5 gwiazdek. Jeśli ktoś wraca, to tylko dla nas.