Odbiór sprzętu od klienta

Darmowy kurier miejski

Napraw swój sprzęt bez wizyty w serwisie. Masz problem ze swoim iPhone lub MacBookiem? Nie musisz przyjeżdzać do naszego serwisu Apple w Poznaniu, Krakowie, Katowicach czy Gdańsku, zamów kuriera miejskiego  - jeśli w obecnej sytuacji jest to dla Ciebie bezpieczniejsze rozwiązanie.

Oferujemy:

✓  bezpłatnego kuriera miejskiego  - to my pokrywamy koszty odbioru sprzętu,
  odbiór i zwrot iPhone tego samego dnia - jeśli odbierzemy Jabłko do godz. 12.00.
  oryginalne części - możesz być pewien naszej jakości, 
proklienckie podejście do obsługi - mamy ponad 900 rekomendacji.
  wiedzę i umiejętności, które nabyliśmy naprawiając ponad 20.000 urządzeń Apple,
✓  bezpieczeństwo - dezynfekujemy Twój sprzęt przed i po naprawie.

 

Zamów darmowego kuriera miejskiego.

Wypełnij formularz wysyłki lub zadzwoń do nas: 519 588 004

Zlecenie kurier miejski
Zgody: *

Jak będzie wyglądała Twoja naprawa

Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.

Zamówienie kuriera miejskiego

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić godzinę odbioru urządzenia, wstępny czas i cenę naprawy Jabłka.

Krok 1

Zamówienie kuriera miejskiego

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić godzinę odbioru urządzenia, wstępny czas i cenę naprawy Jabłka.

Krok 1

Odbiór przez kuriera miejskiego

Jeśli zamówisz kuriera w godzinach porannych, kurier pojawi się u Ciebie tego samego dnia. Prosimy przygotuj swój sprzęt do serwisowania dezynfekując urządzenie lub poinformuj nas, jeśli sprzęt będzie tego wymagał. Możesz też umówić się z kurierem, aby odebrał paczkę z urządzeniem przed Twoimi drzwiami. Zlecenie naprawy zostanie dodane jeszcze przed odebraniem sprzętu przez kuriera.

Krok 2

Odbiór przez kuriera miejskiego

Jeśli zamówisz kuriera w godzinach porannych, kurier pojawi się u Ciebie tego samego dnia. Prosimy przygotuj swój sprzęt do serwisowania dezynfekując urządzenie lub poinformuj nas, jeśli sprzęt będzie tego wymagał. Możesz też umówić się z kurierem, aby odebrał paczkę z urządzeniem przed Twoimi drzwiami. Zlecenie naprawy zostanie dodane jeszcze przed odebraniem sprzętu przez kuriera.

Krok 2

Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to:  płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub płatność zbliżeniowa – serwis w Poznaniu.

Krok 3

Odbiór urządzenia w serwisie

Gdy tylko Twój iPhone, iPad, MacBook dotrze do naszego serwisu, urządzenie zostanie poddane diagnozie, a nasz serwisant w tym samym dniu, skontaktuje się z Tobą w celu akceptacji i potwierdzenia kosztów naprawy oraz uzgodnienia formy płatności. Dostępne opcje to:  płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub płatność zbliżeniowa – serwis w Poznaniu.

Krok 3

Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Krok 4

Naprawa urządzenia

Czas realizacji naprawy będzie się różnił w zależności od rodzaju sprzętu Apple oraz typu usterki. Jeśli problem dotyczy iPhone, w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni. O czasie naprawy zostaniesz poinformowany podczas akceptacji kosztów naprawy.

Krok 4

Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail z informacją o zakończeniu naprawy. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów odbioru. Przetestowane, zdezynfekowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie tego samego dnia, najpóźniej na drugi dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Krok 5

Testowanie i odesłanie urządzenia

Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail z informacją o zakończeniu naprawy. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów odbioru. Przetestowane, zdezynfekowane i objęte gwarancją urządzenie spakujemy i oddamy zabezpieczone kurierowi. Twoje Jabłko powinno znaleźć się u Ciebie tego samego dnia, najpóźniej na drugi dzień roboczy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do twojej dyspozycji pod nr. +48 519 588 004 w godzinach otwarcia serwisu.

Krok 5
22000
Naprawionych
Jabłek
900
Pozytwynych
Opinii
20200
Szczęśliwych
Klientów

Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.

Potwierdzają to opinie naszych klientów.

Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.

Zebraliśmy już ponad 700 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.