iHospital działa bez zmian. Serwis Apple w okresie epidemii.
Przyjaciele, właściciele Jabłek. Przed nami trudny okres, który wymaga od nas wszystkich szczególnej dyscypliny. chcemy Was zapewnić, że wraz z rozwojem sytuacji spowodowanej przez COVID-19, naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych klientów, przy jednoczesnej ochronie zdrowia i bezpieczeństwa naszych pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych.
Zgodnie z rozporządzeniem Premiera, punkty usługowe pozostają otwarte, dlatego nasze wszystkie salony, od funkcjonują normalnie. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wdrożyliśmy szereg działań, które mają ochronić nasze i Wasze zdrowie: rękawiczki jednorazowe, odkażanie urządzeń, częste dezynfekcje oraz środki dezynfekujące dostępne dla klientów to tylko kilka przykładów.
Jeśli Twój iPhone nie działa tak, jak oczekujesz, dotknęła go awaria lub zwyczajnie potrzebujesz wsparcia, skorzystaj z poniższych opcji:
Z tego powodu wdrożyliśmy następujące rozwiązania, mające na celu zapewnienie ciągłości pracy naszych serwisów:
- Zaostrzone zasady bezpieczeństwa w serwisie. W ramach standardowych procedur bezpieczeństwa poszerzyliśmy procedury sanitarno-higieniczne wśród pracowników. Zadbaliśmy także o częstsze i dokładniejsze dezynfekowanie serwisowanego sprzętu. Ograniczyliśmy obecność klientów w serwisie do jednej, obsługiwanej osoby. Zainstalowaliśmy pleksi ochronne i udostępniliśmy dodatkowe środki do dezynfekcji w miejscu przyjęć Waszego sprzętu.
- Możliwość odbioru sprzętu u klienta, na terenie Gdańska, Krakowa, Poznania. W cenie naprawy oferujemy możliwość odbioru sprzętu wymagającego naprawy od klienta i jego późniejszy zwrot do wskazanej lokalizacji. Sprawdź.
- Wdrożyliśmy opcję naprawy wysyłkowej. Koszt kuriera pokrywamy my. Chcemy sprostać oczekiwaniom naszych klientów, a zarazem przetrwać burzę, którą w życiu nas wszystkich spowodował koronawirus. Dlatego oprócz naprawy w serwisie i kuriera miejskiego oferujemy naprawę wysyłkową a w jej ramach pokrycie kosztów kuriera na terenie Polski. To my nadzorujemy cały proces. Sprawdź.
W razie jakichkolwiek pytań w tym czasie, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów z Waszymi Jabłkami.

Marcin Podobiński
Szukaj na blogu
Kategorie
- Aparat iPhone (2)
- Apple (3)
- Bateria i ładowanie iPhone (15)
- Ekran iPhone (8)
- FaceID iPhone (2)
- Głośnik iPhone (2)
- iHospital (5)
- Mikrofon iPhone (2)
- Nowości Apple (5)
- Nowości iPhone (12)
- Nowości MacBook (1)
- Obudowa iPhone (1)
- Porady AirPods (2)
- Porady Apple (10)
- Porady Apple Watch (9)
- Porady iPad (3)
- Porady iPhone (61)
- Porady MacBook (23)
- Porównanie iPhone (9)
- Porównanie Mac (2)
- Problemy z łącznością iPhone (5)
- Promocje (4)
- Serwis Katowice (4)
- Serwis Poznań (1)
- Usterki iPhone (7)
- Zakup nowego iPhone (18)
- Zalany iPhone (4)
Każdy z nas potrzebuje czasami ręki, która wyciągnęłaby go z kłopotów.
--- Alba de Céspedes
Przyznaj się! Twój Apple to coś więcej niż zwykły sprzęt. To dyskretny towarzysz życia codziennego, pomocnik w pracy, odpowiedzialny organizator, niezmordowany uczestnik imprez, świetny fotograf, niezawodny kompan wyjazdów i przyjacielskich podróży. Nie dość, że świetnie wygląda, to jeszcze dużo potrafi.Można na nim polegać, wolno się nim chwalić, trzeba o niego dbać.