Dziękujemy, właśnie otrzymaliśmy Twojego maila.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać do 24h.

 

Szybka i Skuteczna Naprawa? To Proste!

iHospital. Don't worry. Be Happle.

W iHospital, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem. Od 10 lat każdy miłośnik nadgryzionego Jabłka z gwarancją czy bez znajduje pomoc najwyższym poziomie. Każda awaria, z którą się zmierzyliśmy, wzmacniała nasze umiejętności i rozszerzała wiedzę. Nie ma wyzwania, przed którym byśmy ustąpili – dlatego tak wielu Klientów nam zaufało. Wybierając nas, wybierasz sprawdzoną jakość i niezawodność.

Nasze Wyróżniki - Dlaczego iHospital?

  • Indywidualne podejście: Każda naprawa traktowana jest z osobistą troską, aby Twój iSprzęt wrócił do Ciebie w najlepszej kondycji.
  • Doświadczenie i skuteczność: Ponad 30 tysiące urządzeń już odzyskało sprawność dzięki naszej sprawdzonej wiedzy i umiejętnościom.
  • Bezterminowe wsparcie: Oferujemy rozszerzoną gwarancję od 6 do 12 miesięcy na wszystkie nowe części zamienne, a także bezterminową pomoc i wparcie.
  • Szybkość naprawy: Większość napraw realizujemy tego samego dnia, często w ciągu zaledwie 60 minut.

FAQ - Najważniejsze Pytania Dotyczące Rezerwacji

iStart: Wystarczy, że wybierzesz model swojego iSprzętu lub wyszukasz go za pomocą wyszukiwarki, wybierzesz rodzaj naprawy, możesz łączyć naprawy w jednym modelu – wtedy czeka na Ciebie zniżka, wskażesz jak i kiedy chcesz naprawić Jabłko, podasz swoje dane i klik. Resztę załatwimy razem!

iWybór: Jasne! Oferujemy kilka opcji: odwiedź nas osobiście, wyślij sprzęt samodzielnie lub skorzystaj z darmowego odbioru przez kuriera. Wybierz opcję, która najbardziej Ci pasuje!

iSzybkość: Większość napraw dokonujemy w 60 minut. Czas naprawy zależy od usterki, modelu i rodzaju urządzenia ale zawsze staramy się działać błyskawicznie! Średni czas naprawy podany jest w cenniku i systemie rezerwacji przy każdej naprawie.

iInformacje: Tak! Otrzymasz aktualizacje na swój email lub telefon, abyś zawsze był na bieżąco z postępem naprawy.

iProces: Po złożeniu rezerwacji skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić szczegóły i ustalić kolejne kroki, pamiętaj, że przed wykonaniem naprawy nic nie płacisz. Twoje Jabłko będzie w dobrych rękach!

iTransparentność: Nie, rezerwacja online jest całkowicie bezpłatna. Płacisz tylko za naprawę zgodnie z naszym cennikiem.

iElastyczność: Oczywiście! Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w każdej sytuacji. Jesteśmy tu, aby iRozwiązać każdy problem!

Jabłkowy Click & Fix Krok Po Kroku

Naprawa tylnej kamery iPhone 11 Pro
1

ODSZUKANIE URZĄDZENIA

Przejrzyj nasz cennik i wybierz swoje urządzenie. Oferujemy szeroki zakres usług, a Ty decydujesz, czy chcesz od razu wskazać usterkę, czy skonsultować się z ekspertem.

2

SPRAWDZENIE CENY

Zobacz przejrzysty kosztorys naprawy. A co więcej, przy naprawie tego samego urządzenia oferujemy atrakcyjne rabaty na kolejne usługi, które automatycznie pojawią się w Twoim koszyku.

3

DODANIE NAPRAWY DO KOSZYKA

Dodaj wybraną usługę do koszyka. Możesz dodać kilka usług jednocześnie w ramach jednego modelu iSprzętu.

4

WYBÓR SPOSOBU NAPRAWY

Elastyczność to nasze drugie imię! Wybierz, czy chcesz odwiedzić nasz serwis, wysłać sprzęt własnymi siłami, czy skorzystać z opcji zamówienia kuriera przez nas. Pamiętaj kurier jest darmowy. 

5

WYBÓR TERMINU

Możesz wybrać termin naprawy, który jest dla Ciebie najwygodniejszy. Nie wymagamy rezerwacji – nawet jeśli wpadniesz do nas bez zapowiedzi, Twoje Jabłko zostanie naprawione. Jednak wybierając rezerwację, masz pewność, że naprawimy Twój sprzęt szybko i sprawnie, zgodnie z Twoim planem.

6

POTWIERDZENIE SPOTKANIA

Skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić szczegóły spotkania i jego termin lub wyjaśnić szystkie Twoje wątpliwości. Twoja wygoda i satysfakcja są dla nas priorytetem.