Nasze wartości


Precyzja

Cenimy sobie dokładność. W naprawie nie akceptujemy półśrodków.

Pozytywne podejście

Mamy pozytywne podejście do klientów i otaczającego nas świata.

Wyrozumiałość

Wysłuchamy, doradzimy, pomożemy. Doradzamy uczciwie i najlepiej jak potrafimy.

Serwisant Apple / Apple Master


Twój zakres obowiązków
Po okresie wdrożenia i szkoleń do Twoich zadań będzie należało:

  • serwisowanie sprzętu Apple // głównie iPhone,

  • obsługa klienta w punkcie oraz online: czat, e-mail, media społecznościowe zgodnie z wytycznymi marki,

  • obsługa systemu CRM,

  • dzielenie się wiedzą i wsparciem merytorycznym,

  • współpraca z dostawcami i współpracownikami.

Nasze wymagania

  • dobra znajomości urządzeń firmy Apple lub wielka pasja marki i chęć rozwoju ,

  • doświadczenie w pracach z elektroniką użytkową,

  • wysokie umiejętności manualne,

  • znajomość systemu operacyjnego OSX, MacOS i iOS,

  • język angielski w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację,

  • odpowiedzialność i rzetelność,

  • wysoka kultura osobista – komunikatywność,

  • umiejętność obsługi klienta, cierpliwość, empatia,

To oferujemy

  • ciekawą pracę w przyjaznej, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,

  • wszelkie narzędzia, niezbędne do komfortowej pracy.

  • kontakt z najnowszymi produktami firmy Apple,

  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i zaangażowania,

  • miła atmosferę, nastawianie na dialog i rozwój

iHospital

Kim jesteśmy?

W iHospital umiemy Apple. Jesteśmy pogwarancyjnym serwisem urządzeń Apple – nasza praca zaczyna się tam, gdzie kończy się gwarancja Apple. Od początku istnienia stawiamy na autentyczność w relacjach, opiekę nad klientem i mistrzowską znajomość sprzętu Apple. Działamy w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Krakowie. Zrealizowaliśmy już ponad 30 000 napraw, 9 00 klientów oceniło nasz serwis i poziom obsługi na 5-gwiazdek.

Wyślij nam swoje CV i dołącz do iHospital