Nasze wartości
Serwisant Apple / Apple Master
Twój zakres obowiązków
Po okresie wdrożenia i szkoleń do Twoich zadań będzie należało:
serwisowanie sprzętu Apple // głównie iPhone,
obsługa klienta w punkcie oraz online: czat, e-mail, media społecznościowe zgodnie z wytycznymi marki,
obsługa systemu CRM,
dzielenie się wiedzą i wsparciem merytorycznym,
współpraca z dostawcami i współpracownikami.
Nasze wymagania
dobra znajomości urządzeń firmy Apple lub wielka pasja marki i chęć rozwoju ,
doświadczenie w pracach z elektroniką użytkową,
wysokie umiejętności manualne,
znajomość systemu operacyjnego OSX, MacOS i iOS,
język angielski w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację,
odpowiedzialność i rzetelność,
wysoka kultura osobista – komunikatywność,
umiejętność obsługi klienta, cierpliwość, empatia,
To oferujemy
ciekawą pracę w przyjaznej, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
wszelkie narzędzia, niezbędne do komfortowej pracy.
kontakt z najnowszymi produktami firmy Apple,
wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i zaangażowania,
miła atmosferę, nastawianie na dialog i rozwój
iHospital
Kim jesteśmy?
W iHospital umiemy Apple. Jesteśmy pogwarancyjnym serwisem urządzeń Apple – nasza praca zaczyna się tam, gdzie kończy się gwarancja Apple. Od początku istnienia stawiamy na autentyczność w relacjach, opiekę nad klientem i mistrzowską znajomość sprzętu Apple. Działamy w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Krakowie. Zrealizowaliśmy już ponad 30 000 napraw, 9 00 klientów oceniło nasz serwis i poziom obsługi na 5-gwiazdek.