Dziękujemy, właśnie otrzymaliśmy Twojego maila.
Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać do 24h.
Co warto wiedzieć o iHospital Katowice
Naprawa Apple to nasza praca - dająca wiele przyjemności i satysfakcji. Robimy to wszystko bo lubimy, gdy sprzęt Apple działa na 100% swoich możliwości. Nie będziemy ukrywać - radość, którą widzimy na Waszych twarzach, gdy nasz serwis iPhone zwraca Wam naprawione urządzenie, daje nam motywację do działania. Naprawiając u nas możesz liczyć na: pozytywne i profesjonalne podejście, rozsądną cenę i rzetelny serwis, prokliencką filozofię obsługi klienta.
Wiemy, jak ugryźć naprawę Twojego Jabłka.
Potwierdzają to opinie naszych klientów.
Zobacz, co jeszcze mówią o nas klienci.
Zebraliśmy już ponad 900 poleceń od właścicieli Jabłek, którzy korzystali z naszych usług serwisowych.
Jak będzie wyglądała Twoja naprawa
Po oddaniu sprzętu do serwisowania powinieneś otrzymać każdorazowo formularz naprawy, który będzie postawą do wydania naprawionego sprzętu.
Oddanie iPhone do naprawy
Oddając iPhone, iPad, MacBook do naprawy w naszym serwisie zawsze otrzymasz formularz serwisowy, na który zostanie opisany problem z Twoim Jabłkiem oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji naprawy.
Diagnoza problemu
Jabłko zostanie przyjęte do serwisu i zostanie wykonana diagnoza. Razem z Twoją pomocą ustalimy, co wydarzyło się ze sprzętem i przedstawimy, najbardziej skuteczny sposób rozwiązania problemu.
Naprawa urządzenia
W zależności od urządzenia i rodzaju usterki wykonujemy naprawę Jabłka. Jeśli problem dotyczy iPhone urządzenie w 80% przypadków naprawimy w godzinę, jeśli będzie to MacBook lub iPad naprawa może potrwać kilka dni.
Testowanie i wydanie urządzenia
Po zakończeniu naprawy otrzymasz mail lub sms z informacją, że sprzęt jest już gotowy do odebrania. Po sprawdzeniu, czy naprawa jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, wydajemy Jabłko wraz z gwarancją na zamontowaną część.