iPhone po gwarancji to Twój problem? Upadek ulubionego telefonu iPhone, a co za tym idzie, często rozbicie frontu szybki czy odłamanie się kawałka obudowy, to koszmar każdego kochającego swój telefon człowieka. W takich wypadkach warto pamiętać, że naprawa telefonu okazać się być bardziej opłacalna niż wymiana na zupełnie nowy. Po co rozstawać się ze swoim ulubieńcem, gdy można go odratować? Kiedy warto zajrzeć do serwisu pogwarancyjnego? Jakie usterki z łatwością ulegną naprawie?

Co obejmuje gwarancja iPhone, a czego nie?

Usterki mechaniczne i wady smartfonów to co coś normalnego, w końcu każdemu może zdarzyć się chwila nieuwagi podczas pracowitych dni czy podróży. W przypadku wystąpienia usterki w telefonie iPhone, warto zapoznać się z polisą gwarancyjna jaką oferuje producent.

Usterki objęte gwarancją Apple

Przy zakupie telefonu warto pamiętać, że iPhone gwarancja obejmuje jedynie kilka specyficznych usterek:

  • Usterki spowodowane wadami materiałowymi,
  • Usterki związane z wadami wykonania.

Oznacza to, że nowy iPhone, który upadł na ziemię i prezentuje ślady uszkodzeń mechanicznych nie zostanie objęty gwarancją producenta.

iPhone po gwarancji. Czego nie oferuje iPhone gwarancja Apple?

Wady mechaniczne i usterki materiałowe to tylko niemała część problemów z jakimi spotyka się lwia część użytkowników smartfonów. Usterki i problemy, z którymi należy udać się do serwisu napraw iPhone to m.in.:

  • wgniecenia, pęknięcia i rysy na obudowie powstałe w skutek mechanicznego uszkodzenia telefonu,
  • wszelkie usterki związane z użytkowaniem iPhone z nieoryginalnymi akcesoriami,
  • wymiana baterii, która zużyła się naturalnie w skutek standardowego użytkowania.

iPhone naprawa – co można naprawić w serwisie pogwarancyjnym?

Uszkodzenie ukochanego telefonu po gwarancji nie oznacza konieczności rozglądania się za nowym. Serwisy pogwarancyjne oferują szeroką gamę usług, nawet jeśli u danego iPhone gwarancja dawno się skończyła. Zwykle podział usług dzieli się na serwis Mac, serwis iPad oraz serwis iPhone. W naszym przypadku interesuja nas naprawy iPhone.

Serwis iPhone – co naprawisz?

Serwisy pogwarancyjne iPhone oferują naprawy niemal wszystkich usterek iPhone jakie mogą przydarzyć się przy standardowym użytkowaniu. Upadek z wysokości ręki czy zalanie ekranu to te najczęstsze problemy, a listy usług naprawy iPhone w serwisach pogwarancyjnym potrafią być naprawdę długie. Oto co naprawimy w serwisie iPhone:

Serwis iPhone – jakie części wymienisz?

Czasem zdarzy się, że usterka mechaniczna spowoduje konieczność wymiany całej części iPhone, a nie jedynie naprawy. Wiele ludzi myli konieczność wymiany części z wyrokiem śmierci dla ukochanego telefonu. Części jakie z łatwością wymienisz w serwisie pogwarancyjnym to m.in.:

Naprawa iPhone – mniej oczywiste usterki

Z mniej oczywistych problemów, które rozwiążą się po wizycie w pogwarancyjny serwis iPhone to np.:

  • wymiana złącza ładowania,
  • wymiana całej obudowy iPhone,
  • wymiana mikrofonu,
  • wymiana przycisków głośności.

iPhone nowy – kiedy najlepiej wymienić iPhone na nowy?

Wymiana telefonu, do którego się przywiązaliśmy może być trudną decyzją. Z pewnością nie powinna być dyktowana koniecznością w wyniku usterki mechanicznej telefonu. Większość z problemów i wad iPhone z łatwością naprawisz w serwisie pogwarancyjnym. Skoro tak, to kiedy wymienić stary iPhone na nowy iPhone? Według nas m.in. kiedy:

  • czujesz potrzebę posiadania lepszych podzespołów,
  • nowy model iPhone posiada znacząco poprawioną jakość zdjęć,
  • telefon uległ całkowitemu zniszczeniu,
  • masz na to fundusze i interesują Cię nowinki technologiczne 🙂